map  neigaliems  lt  United Kingdom  Moodle Icon  tamo  face

VIZIJA
Lietuvos profesinio mokymo lyderė, ugdanti nuolat besimokantį, atvirą kaitai, kūrybingą ir atsakingą žmogų
MISIJA
švietimo paslaugas teikianti organizacija, sudaranti palankias sąlygas mokytis skirtingų poreikių asmenims ir tenkinanti darbo rinkos poreikius
VERTYBĖS
humanizmas, demokratiškumas, tolerancija, atsakingumas, pareigingumas, profesionalumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, atvirumas, tautiškumas.
STRATEGINIS TIKSLAS
Rengti kvalifikuotus darbininkus, socialiai atsakingus Lietuvos ateities kūrėjus, ugdyti jų kultūrą ir bendruosius gebėjimus, atitinkančius šiuolaikinį mokslo ir technologijų lygį, bei konkurencingumą darbo rinkoje

ES projektai

Nr. VP3-2.2-ŠMM-13-V-03-020

 

„STATYBOS SEKTORINIO PRAKTINIO MOKYMO CENTRO ĮKŪRIMAS PANEVĖŽIO PROFESINIO RENGIMO CENTRE“
PROJEKTO Nr. VP3-2.2-ŠMM-13-V-03-020

Viešoji įstaiga Panevėžio profesinio rengimo centras įgyvendino projektą „Statybos sektorinio praktinio mokymo centro įkūrimas Panevėžio profesinio rengimo centre“, pagal 2007-2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ VP3-2.2-ŠMM-13-V priemonės „Profesinio mokymo infrastruktūros plėtra“.
VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centre įkurtas statybos sektorinis praktinio mokymo centras, kuriame sudarytos sąlygos rengti aukštos kvalifikacijos statybos specialistus. Centro bazė tapo atitinkanti verslo įmonių reikalavimus ir lūkesčius. Projekto metu buvo pastatytas naujas pastatas, kuriame įkurtos medienos apdirbimo ir medinio pastato surinkimo dirbtuvės. Rekonstruoti garažas ir ūkinis pastatas, kuriuose įkurtos dirbtuvės: dažymo, mechanizuoto dažymo, tinkavimo ir plytelių klojimo, gipskartonio montavimo, apdailos technologijų darbams atlikti. Modernizuotos buvusios dirbtuvės, kuriose įkurta: metalo suvirinimo, elektros sistemų montavimo, vamzdynų montavimo, vandentiekio ir nuotekų montavimo, šildymo sistemų montavimo, pastatų mechatronikos ir technologijų mokymo dirbtuvės. Rangos darbu vykdė AB „PANEVĖŽIO STATYBOS TRESTAS“. Techninę priežiūrą vykdė Antano Kievino IĮ.
Statybos sektorinio praktinio mokymo centro veiklai vykdyti įsigyta medienos apdirbimo staklės, suvirinimo ir mokomoji elektros instaliacijos įranga, įvairūs statybos įrankiai, prietaisai, įranga ir įrengimai. Įrangai panaudota daugiau kaip 400 tūkstančių eurų. Įrangos tiekėjai UAB „Elremta“, ASELA UAB, UAB “Santechvita“.
Statybos sektorinio praktinio mokymo centro veiklai vykdyti įsigyti baldai, kuriems panaudota daugiau kaip 66 tūkstančiai eurų. Taip pat įsigyta kompiuterinė įranga, kuriai panaudota daugiau kaip 31 tūkstantis eurų.
Statybos praktinio mokymo centro įkūrimas skatins dirbančiųjų skirtingose mokymo įstaigose bendradarbiavimą, patirties sklaidą, bendrų seminarų ir mokymų rengimą, sudarys galimybes vykdyti bendrus statybos sektoriaus technologinius tyrimus bei rengti darbo rinkai reikalingas mokymo programas. Tikimasi padaugės norinčiųjų mokytis statybininko, pastatų inžinerinės įrangos derintojo, mechatroniko profesijų.
Statybos praktinio mokymo centro įkūrimui pagal Sanglaudos veiksmų skatinimo programą ir iš Lietuvos valstybės biudžeto skirta daugiau kaip 3 milijonai eurų.

 

1 2 3 4 5 6


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 2014-1-LT01-KA202-000633

Screenshot 1

Erasmus+ programos 2 pagrindinio veiksmo Strateginės partnerystės projektas
„DECO – „Key competences for career designing in cooperation with labour market“
Nr. 2014-1-LT01-KA202-000633

Projekto partnerystę sudaro 8 organizacijos iš 4 Europos Sąjungos šalių (Lietuvos, Bulgarijos, Turkijos ir Ispanijos), apimančios 2 sektorius – profesinio mokymo institucijas bei organizacijas, patyrusias karjeros planavime, bendradarbiavime su darbo rinkos atstovais.  
Projekto tikslas yra identifikuoti bendrąsias kompetencijas, kurios reikalingos profesinių
mokymo įstaigų mokiniams, lengviau integruotis į darbo rinką, bei paruošti gaires profesinių mokyklų karjeros konsultantams bendrųjų kompetencijų vystymui. 
Gairės bus rengiamos bendradarbiaujant su darbo rinkos atstovais, siekiant užtikrinti jų
atitikimą darbo rinkos poreikiams. 
Projektas yra skirtas keletui tikslinių grupių – profesinių mokyklų karjeros konsultantams,
profesijos mokytojams, vadovams, dalininkams, organizacijoms, susijusioms su profesiniu mokymu ir darbo rinkos atstovams.  
Intelektinis produktas, kuris bus sukurtas, įgyvendinant projektą – gairės, bendrųjų
kompetencijų vystymui, skirtos profesinio mokymo įstaigų karjeros koordinatoriams, bendradarbiaujant su darbo rinkos atstovais. 
 
Projekto metu vyks šios veiklos: 
  • Darbdavių apklausa, kokias bendrąsias kompetencijas profesinių mokyklų mokiniai įgyja. 
  • Geroji patirtis, mokant bendrųjų kompetencijų  profesinėse mokyklose bei apvalaus stalo diskusijos su darbo rinkos atstovais. 
  • Informacijos apibendrinimas, naudojantis duomenimis gautais darbdavių apklausos metu bei apvalaus stalo diskusijose. 
  • Gairių rengimas, bendrųjų kompetencijų vystymui, skirtų profesinio mokymo įstaigų karjeros koordinatoriams, bendradarbiaujant su darbo rinkos atstovais.
  • Gairių pritaikymas pagal nacionalinius poreikius.
  • Pritaikytų ir adaptuotų gairių pagal nacionalinius poreikius, pristatymas suinteresuotoms šalims visose projekto partnerių šalyse (Lietuvoje, Bulgarijoje ir Turkijoje).
  • Projekto susitikimai Turkijoje, Ispanijoje ir Bulgarijoje. 
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2014-09-01 iki 2016-08-30. 

Projekto pristatymas


 

Nr. 2014-1-LT-01-KA102-000222

Screenshot 3 

Projektas ,,NOVATORIŠKUMAS ES PLAUKŲ IR GROŽIO PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ
SEKTORIUJE KURIANT PALANKIAS SĄLYGAS SAVARANKIŠKAM KARJEROS PLĖTOJIMUI“
Nr. 2014-1-LT-01-KA102-000222

 

 

Tobulinti plaukų ir grožio priežiūros specialistų profesines kompetencijas ir
Projekto tikslas: atnaujinti sektoriaus mokymo programas numatant kūrybiškumo ir verslumo gebėjimų ugdymo svarbą mokinių savarankiškos karjeros plėtojimui.

 

Projektą įgyvendina
  • VšĮ Panevėžio darbo rinkos mokymo centras
  • VšĮ Vilniaus Žirmūnų darbo rinkos mokymo centras
  • VšĮ “Kauno Naujamiesčio darbo rinkos mokymo centras“
  • VšĮ Klaipėdos profesinio mokymo ir reabilitacijos centras
  • VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centras

   

Projekto trukmė Nuo 2014-06-01 iki 2015-05-31

 

Finansavimo
šaltinis
Erasmus+: Leonardo da Vinci KA1 programa

 

Projekto veiklos: Projekto tikslui pasiekti įgyvendintas dviejų savaičių trukmės personalo praktikos/darbo stebėjimo vizitas į Jungtinę Karalystę, Plymuto miestą,
Cornwall koledžą. 
Į vizitą vyko 6 kirpėjus rengiantys profesijos mokytojai.
Projekto įgyvendinimo metu apibendrinus įgytas patirtis parengta kirpėjo neformali mokymo programa, suorganizuota atvirų durų diena Panevėžio miesto bendrojo lavinimo mokyklų mokinėms bei baigiamasis seminaras.

 

Vizitas į Jungtinę Karalystę (nuo 2014-11-24 iki 2014-12-05):
Vizito metu dalyviai patobulino profesines technologines kompetencijas (atliko praktiką) Plymuto mieste Cornwall koledže. Atlikdami praktinių įgūdžių tobulinimą dalyviai įgijo žinių kirpėjų praktinio mokymo gerinimui. Praktinių įgūdžių tobulinimo veiklos sudarė didžiąją vizito programos dalį. Profesinių technologinių
 
kompetencijų tobulinimas apėmė tokias temas: 
1.      Naujausios kirpimo technikos, kirpimo stiliai ir plaukų šukavimo tendencijos;
2.      Naujausios tendencijos plaukų dieninio vakarinio ir proginio šukavimo srityje;
3.      Naujausių plaukų priežiūros priemonių naudojimo technikos; 4. Europoje vyraujančios plaukų dažymo technikų tendencijos.
 
Dalyvių papildoma veikla - teorinio ir praktinio mokymo pamokų (vietos
mokiniams, besimokantiems pagal kirpėjų programas) stebėjimas, siekiant išsiaiškinti esminių gebėjimų, reikalingų savarankiškam kirpėjo karjeros plėtojimui,  ugdymo metodus bei IKT panaudojimo mokymo procese galimybes. Stebėjimo veiklomis dalyviai išsiaiškino:
1.      Informacinių komunikacinių technologijų panaudojimo galimybes kirpėjų teorinio bei praktinio mokymo metu;
2.      Kūrybingumo gebėjimų ugdymo metodus;
3.      Mokinių verslumo gebėjimus plėtojančius metodus;
4.      Kitų kompetencijų, reikalingų savarankiškam mokinio karjeros plėtojimui, ugdymo metodus;
5.      Klientų aptarnavimo kultūros formavimo principus.

 

Atvirų durų diena (2015-04-22):
VšĮ Panevėžio darbo rinkos mokymo centras 2015 m. balandžio 22 d., įgyvendindamas projektą, suorganizavo atvirų durų dienos renginį, kuriame lankėsi V. Žemkalnio gimnazijos mokinės. 
 
Projekto dalyvė – vadovė Monika Mikoliūnienė pristatė projekto tikslus ir uždavinius, pasidalino vizito į Jungtinę Karalystę, Saltash koledžą, įspūdžiais, palygino svečios šalies ir Lietuvos profesinio mokymo sistemas, kūrybiškumo ir verslumo gebėjimų ugdymą. Vadovė tai pat pasidžiaugė, kad mūsų kirpėjų profesijos mokytojos ne tik patobulino kompetencijas, bet ir pasidalino gerąja patirtimi su koledžo mokytojomis. 
Renginio metu gimnazijos mokinės turėjo galimybę susipažinti su kirpėjo specialybe, naujausiomis plaukų priežiūros tendencijomis. Mokytojų vizite įgytos kompetencijos buvo pademonstruotos kartu su mokymo centro mokiniais atliekant praktines veiklas: svečiams kirpti plaukai, darytos vakarinės šukuosenos. Gimnazijos mokinės galėjo išbandyti ir save trumpam tampant kirpėjomis. Taip atvirų durų dieną svečiai įvertino mokytojų projekto metu įgytų kompetencijų efektyvumą ir sužinojo apie Mokymosi visą gyvenimą galimybes.
 
Akimirkos iš baigiamojo seminaro (2015-05-27):

Projekto informacija

Screenshot 1 Screenshot 2


 

 

 

 

 

 

„KOKYBĖS VADYBA EUROPOS SĄJUNGOS PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGOSE 2“

mok

LEONARDO DA VINČIO MOBILUMO PROJEKTAS

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro direktorius Bronius Sadula šių metų lapkričio 24-30 dienomis buvo išvykęs į Turkiją (priimančioji organizacija Şişli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Adress: Darülaceze caddesi no 2 Şişli, Istambul, Turkija), pagal Lietuvos profesijos mokymo įstaigų asociacijos vykdomą Mokymosi visą gyvenimą programos Leonardo da Vinci projektą „Kokybės vadyba Europos Sąjungos profesinio mokymo įstaigose 2Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0877. Taip pat šiame vizite į Turkiją dalyvavo Alytaus profesinio rengimo centro, Utenos regioninio profesinio mokymo centro, Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos, Panevėžio Margaritos Rimkevičaitės technologinės mokyklos ir Kauno maisto pramonės ir prekybos mokymo centro vadovai.
Vizito metu profesinių mokymo įstaigų vadovai susipažino su Turkijos profesinio rengimo centrų mokymo programomis, teorinio ir praktinio mokymo bazėmis, valdymo sistemomis. Aplankytų profesinių mokyklų atstovai pristatė teikiamas paslaugas ir veiklas, bendradarbiavimą su darbdaviais. Kiekvienoje profesinėje mokykloje vyko diskusijos su vadovais apie keliamus kokybės reikalavimus ir atitikimą nacionalinei švietimo strategijai. Paskutinę vizito dieną vyko apvalaus stalo diskusija kokybės vadybos tema su aplankytų profesinių mokyklų vadovais ir socialiniais partneriais bei komandinis praktinis užsiėmimas „Kokybės grandinė“, kurio tema buvo komandinis darbas, užtikrinant profesinio mokymo paslaugų kokybę.

 

img 0299 img 0308 img 0370 img 0456


 

 

 

 

 

 

„INTERAKTYVIŲ METODŲ PANAUDOJIMAS MOKYME IR MOKYMESI“ STAŽUOTĖ JUNGTINĖJE KARALYSTĖJE

an leonardo rgbg

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro profesijos mokytojos Irena Rudėnienė ir Danutė Augienė šių metų lapkričio 16-23 d. buvo išvykusios į Jungtinę Karalystę (priimanti organizacija Across Europe education consulting Ltd), pagal Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centro vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo projektą „Interaktyvių metodų panaudojimas mokyme ir mokymesi“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0916.
Vizito metu projekto dalyviai susipažino su Jungtinės Karalystės profesinio mokymo organizavimu ir darbo ypatumais, interaktyvaus mokymo (si) metodų taikymo ypatumais, įgijo praktinių žinių. Taip pat užmezgė kontaktus su aplankytų mokyklų mokytojais, perimė jų patirtį.
Laisvu metu I. Rudėnienė ir D. Augienė susipažino su Jungtinės Karalystės kultūra, papročiais, tradicijomis.

 

Vizito pabaigoje dalyviams buvo įteikti sertifikatai ir Europass mobility dokumentai.

 

img 1254 img 1283 img 1436 img 1564


 

 

 

 

 

„INTERAKTYVIŲ METODŲ PANAUDOJIMAS MOKYME IR MOKYMESI“ STAŽUOTĖ VOKIETIJOJE

an leonardo rgbg

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro profesijos mokytoja Irutė Masiliūnienė ir kompiuterių skyriaus vedėjas Andrius Daškevičius šių metų lapkričio 8-18 d. buvo išvykę į Leipcigą Vokietijoje (priimanti organizacija Wisamar Bildungsgesellschaft gemeinnutzige GmbH), pagal Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centro vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo projektą „Interaktyvių metodų panaudojimas mokyme ir mokymesi“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0916.
Vizito metu projekto dalyviai susipažino su Vokietijos profesinio mokymo organizavimu ir darbo ypatumais, interaktyvaus mokymo (si) metodų taikymo ypatumais, įgijo praktinių žinių. Taip pat užmezgė kontaktus su aplankytų mokyklų mokytojais, perėmė jų patirtį.
Laisvu metu I. Masiliūnienė ir A. Daškevičius susipažino su Vokietijos kultūra, papročiais, tradicijomis., buvo nuvykę į Dresdeną.

Vizito pabaigoje dalyviams buvo įteikti sertifikatai ir Europass mobility dokumentai.

 

1 2 3 4


 

 

 

 

 

 

„SPECIALISTŲ, DIRBANČIŲ NUTEISTŲJŲ PROFESINIO MOKYMO SRITYJE, KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS“

mok

Projekto tikslas – tobulinti nuteistųjų profesinio mokymo srityje dirbančių specialistų kvalifikaciją, siekiant didinti nuteistųjų motyvaciją nuolatiniam mokymuisi ir skatinti jų verslumą.
Projekto uždaviniai:
1. Išsiaiškinti, kokiais metodais užtikrinamas švietimo prieinamumas užsienio šalių įkalinimo įstaigose.
2. Susipažinti su mokymų pasiūlos įvairove įkalinimo įstaigose, akcentuojant bendrųjų gebėjimų ir profesinių įgūdžių ugdymo svarbą verslumui.
3. Išsiaiškinti, kokie mokymosi motyvacijos didinimo būdai taikomi dirbant su tautinėmis mažumomis ir jauno amžiaus (16-29 metų) nuteistaisiais.
4. Įgyti žinių, kaip sukurti palankią mokymosi aplinką laisvės atėmimo bausmę atliekantiems užsieniečiams.
5. Susipažinti, kaip organizuojamos ir vykdomos mokymo paslaugos trumpas bausmes atliekantiems nuteistiesiems.
6. Įvertinti užsienio šalių patirtį organizuojant ir vykdant nuteistųjų mokymą bei ieškoti galimybių šią patirtį pritaikyti Lietuvos bausmių vykdymo sistemoje.
Tikimasi, kad projekto metu išaugusi personalo kvalifikacija leis ne tik patobulinti Panevėžio pataisos namuose vykdomo profesinio mokymo kokybę, bet ir sudarys prielaidas išplėsti nuteistiesiems siūlomų mokymų paslaugų spektrą taip, kad šios paslaugos geriausiai atitiktų kiekvieno nuteistojo individualius poreikius ir galimybes. Tokiu būdu padidės nuteistųjų motyvacija mokytis bei įgyti reikalingų profesinių žinių ir įgūdžių, padėsiančių įsilieti į darbo rinką ar sukurti verslą ir tokiu būdu sėkmingai integruotis į visuomenę, atlikus bausmę.
Projekto dalyviai:
1. Panevėžio pataisos namai (projekto koordinatorius),
2. Viešoji įstaiga Panevėžio profesinio rengimo centras,
3. Viešoji įstaiga Panevėžio darbo rinkos mokymo centras,
4. Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras.
Projektui priimantieji partneriai:
1.      Wisamar Bildungsgesellschaft gemeinnuetzige GmbH (Vokietijoje);
2.      Penitenciarul Arad (Rumunijoje);
3.      Unione degli Assessorati alle Politiche Socio-Sanitarie del Lavoro (Italija).
 
Projekto metu bus suorganizuoti 3 darbo stebėjimo vizitai į priimančiąsias organizacijas Europos šalyse. Vizitų metu bus stebimos įkalinimo įstaigų ir kitų organizacijų (visuomeninių, verslo, savanorių ir pan.) vykdomos nuteistųjų mokymo (profesinio rengimo, įvairių įgūdžių ugdymo ir pan.) veiklos. Kiek tai įmanoma, vizito dalyviams bus sudaromos sąlygos asistuoti veiklas vykdantiems specialistams. Ypatingas dėmesys bus skiriamas veikloms, kurios organizuojamos specifinėms, labiau pažeidžiamoms nuteistųjų grupėms, t.y. tautinėms mažumoms, užsieniečiams, jauno amžiaus nuteistiesiems, moterims (stebint bus siekiama identifikuoti darbui su šiais nuteistaisiais naudojamus inovatyvius mokymo metodus, taikomas novatoriškas mokymosi motyvacijos priemones ir pan.), taip pat veikloms, kuriomis siekiama ugdyti nuteistųjų verslumą.
Į kiekvieną vizitą vyks po penkis dalyvius: po du Panevėžio pataisos namų organizacijos atstovus ir po vieną atstovą iš kitų siunčiančiųjų organizacijų. Grįžę iš vizito, dalyviai dalinsis įgyta užsienio šalyje patirtimi su kolegomis organizacijose (parengs pristatymus), tiesiogiai taikys įgytas žinias praktiniame darbe, aktyviai dalyvaus kuriant projekto kognityvinį produktą (t.y. rašytines rekomendacijas), dalyvaus baigiamajame seminare.

„INTERAKTYVIŲ METODŲ PANAUDOJIMAS MOKYME IR MOKYMESI“

an leonardo rgbg smpf-logo visagino 

Leonardo da Vinci  mobilumo projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0916
„INTERAKTYVIŲ METODŲ PANAUDOJIMAS MOKYME IR MOKYMESI“

 

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centras yra partneris Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centro Mokymosi visą gyvenimą programos Leonardo da Vinci mobilumo projekte Nr.LdV-VETPRO-2013-LT-0916 Interaktyvių metodų panaudojimas mokyme ir mokymesi“. Šiame projekte taip pat dalyvauja Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla, VšĮ Elektrėnų profesinio mokymo centras.
Projekto metu 18 kompiuterijos srities profesijos mokytojų vyks į stažuotes Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje kur galės tobulinti savo profesines žinias ir įgūdžius interaktyvių metodų taikyme mokyme, susipažinti su Europos profesinių centrų ir mokyklų darbo metodais. Projekte numatyti tarpiniai partneriai Training Vision Ltd. (Didžioji Britanija) ir Wasemar (Vokietija), kurie atsakingi už darbinių vizitų organizavimą.
Projekto tikslas - tobulinti profesinio mokymo specialistų iš 5 Lietuvos profesinio mokymo įstaigų žinias ir įgūdžius interaktyvių metodų taikyme mokyme ir mokymesi, susipažinti su Vokietijos ir Jungtinės karalystės profesinių mokymo centrų ir mokyklų darbo metodais..
Projekto trukmė – 12 mėnesių. Pradžia - 2013-07-01, pabaiga - 2014-06-30.
Planuojami projekto rezultatai:
1. 18 profesijos mokytojai susipažins su Vokietijos ir Jungtinės Karalystės interaktyvaus mokymo (si) metodų taikymo ypatumais, įgys praktinių žinių šioje srityje,
2. Susipažins su Vokietijos, Jungtinės Karalystės profesinio mokymo organizavimo ir darbo ypatumais,
3. Dalyviai įgys tarptautinių projektų tarptautinio mobilumo patirties; užmegs asmeninius kontaktus su šių šalių profesijos mokytojais, specialistais
4. Dalyviai susipažinti su Vokietijos, Jungtinės Karalystės kultūra, papročiais, tradicijomis;
5. Dalyviai patobulins savo profesines anglų kalbos žinias,
6. Dalyviai surinks fotografuotos/filmuotos medžiagos iš vizitų, susijusios su projekto tema ir tikslais,
8. Bus organizuoti teoriniai ir praktiniai įgytų žinių pristatymai, patirties pasidalinimai. Stažuotės metu įgytas kompetencijas ir žinias mokytojai naudos savo kasdieniniame darbe. Pagal poreikį bus organizuoti praktiniai užsiėmimai profesijos mokytojams, kurių metu bus praktiškai apmokyta dirbti su naujais interaktyvaus mokymo metodais.
9. Stažuotės rezultatai bus pristatyti mokyklų bendruomenei.
Veikla vykdoma gavus Europos Sąjungos paramą pagal Mokymosi visą gyvenimą programą.

 

„PROFESINIO MOKYMO TOBULINIMAS, ATSIŽVELGIANT Į DARBO RINKOS POREIKIUS“

Latvijos ir Lietuvos bendradarbiavimo per sieną programa pagal 2007-2013 m. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslą

Logo CBC LV LT

VocEdu Nr. LLIV-265
„Profesinio mokymo tobulinimas atsižvelgiant į darbo rinkos poreikius“

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro plėtros skyriaus vedėja ir žemės ir namų ūkio veiklos profesinio mokymo skyriaus vedėja Dalia Kavaliauskienė dalyvavo Latvijos ir Lietuvos bendradarbiavimo per sieną programos pagal 2007-2013 m. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslą projekto LLIV-265  „Improvement of the vocational education according to the needs of labour market“ („Profesinio mokymo tobulinimas, atsižvelgiant į darbo rinkos poreikius“) valdymo ir darbo grupės baigiamajame susitikime - konferencijoje Kuldigoje, Latvijoje. Susitikimo metu buvo aptarti projekto rezultatai, dalintųsi patirtimi bendradarbiaujant su darbdaviais, diskutuota apie bendradarbiavimo galimybes bendroje projektinėje veikloje ateityje, aptarti projekto baigiamieji darbai. Taip pat vizito metu lankytųsi Kuldijos technologijų ir turizmo technikumo praktinio mokymo dirbtuvėse, švilpikų fermoje. Renginio pabaigoje projekto vadovė  iš Kur žemės regiono planavimo administracijos Aiga Petkevica visiems projekto partneriai įteikė po simbolinę padėkos dovaną už darbą projekte bei pakvietė pasivaišinti tradiciniu Kur žemės regiono patiekalu - morkų pyragėliais.

dsc 0119 dsc 0128 dsc 0186 dsc 0313


 

 

 

 

MOKYTOJŲ VIZITAS ISPANIJOJE

sss

Mokytojų vizitas Ispanijoje

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro profesijos mokytojos Jovita Tautkuvienė, Virginija Pocienė, Daiva Vareikaitė ir Justina Čivilytė šių metų gegužės 17-24 d. buvo išvykusios į Ispaniją (profesinė mokykla “LAS INDIAS” C/Eladio Roca Salazar, S-A 38008, Santa Cruz, Tenerifė, Ispanija), pagal Alytaus profesinio rengimo centro vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo vykdomą projektą „Edukologinių idėjų ir technologijų mainai – profesinio tobulėjimo galimybė“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0712. Vizite kartu dalyvavo kolegos iš Alytaus profesinio rengimo centro.
Vizito metu profesijos mokytojos Jovita Tautkuvienė, Virginija Pocienė, Daiva Vareikaitė ir Justina Čivilytė susipažino su Ispanijos profesinio rengimo sistema, profesinio ugdymo tvarka, mokymo metodais. Vizito metu profesijos mokytojos susipažino ir dalinosi patirtimi su profesinės mokyklos IES Las indias mokytojais, jų profesinio mokymo programomis, kokybės vertinimu, teorinio ir praktinio mokymo baze. Aplankė daug verslo įmonių, kuriose mokiniai atlieka gamybinę praktiką, stebėjo praktinius užsiėmimus ir pačios juose dalyvavo. Susipažino su Tenerifėje veikiančių kirpyklų darbo ypatumais, mados tendencijomis, bei šalies kultūra.

 

1 2 dsc 0102 dsc 0985


 

 

 

 

 

„MOKINIŲ PRAKTINIŲ ĮGŪDŽIŲ VERTINIMO PATIRTIS ES ŠALYSE“

sss

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro skyriaus vedėja Dalia Kavaliauskienė šių metų gegužės 11-17 d. buvo išvykusi į Turkiją (priimanti organizacija Maçka Akif Tuncel Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi, Macka Caddesi No:10, Sisli , Istambul, Turkey), pagal Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo projektą „Mokinių praktinių įgūdžių vertinimo patirtis ES šalyse“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0908.

Vizito metu skyriaus vedėja Dalia Kavaliauskienė susipažino su Turkijos profesinio rengimo sistema, su mokymo institucijose vykdomomis automechanikų mokymo programomis, praktinio mokymo programomis, praktinio mokymo organizavimu ir mokinių praktinių įgūdžių kompetencijų vertinimo sistema; perimė gerąją patirtį, užtikrinant nuolatinį praktinio mokymo kokybės gerinimą, užmezgė naudingus partnerystės ryšius su aplankytomis profesinio mokymo institucijomis, aptarė tolesnio tarptautinio bendradarbiavimo galimybes. Laisvalaikio metu susipažinome su Stambulo kultūriniais - istoriniais  objektais, Turkijos papročiais ir kultūra

Vizito pabaigoje dalyviams buvo įteikti sertifikatai ir Europass mobility dokumentai.

picture 082 picture 189 picture 200 picture 216


 

 

 

 

 

VIZITAS ČEKIJOJE

sss

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro profesijos mokytojai Romualdas Kavaliūnas ir Vidas Masiulis šių metų gegužės 4-10 d. buvo išvykę į Čekiją (ALVIT inovacijų mokymo centras Na Hradbach 1922/15, Ostrava, Čekija), pagal Alytaus profesinio rengimo centro vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo projektą „Edukologinių idėjų ir technologijų mainai – profesinio tobulėjimo galimybė“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0712. Kartu šiame vizite dalyvavo kolegos iš Alytaus profesinio rengimo centro ir Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro.

Vizito metu profesijos mokytojai Romualdas Kavaliūnas ir Vidas Masiulis susipažino su Čekijos profesinio mokymo sistema. Vizito metu prof. mokytojai susipažino su mokyklų teorinio ir praktinio mokymo bazėmis, mokymo programų mokomąja metodine medžiaga bei stebėjo praktinius užsiėmimus.

 

img 0257 img 0259 img 0264 img 0323


 

 

 

 

 

 

LEONARDO DA VINČIO MOBILUMO PROJEKTAS

mok

LEONARDO DA VINČIO MOBILUMO PROJEKTAS
AUTOMOBILIŲ REMONTO SPECIALYBĖS MOKINIŲ PRAKTINIŲ ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS ES ŠALYSE  Nr. LLP-LdV-IVT-2013-LT-0836

 

Projekto rengėjas: Ukmergės technologijų ir verslo mokykla.
Projekto koordinatorė: Kristina Saladžienė. VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centre koordinuoja Leonora Baltrėnienė.
Projekto partneriai Lietuvoje: VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centras, Utenos regioninio profesinio mokymo centras, VšĮ Alantos technologijos ir verslo mokykla, VšĮ Kelmės profesinio rengimo centras, VšĮ Kauno mechanikos mokykla.
Projekto partneriai užsienyje: Wisamar Bildungsgesellschaft gemeinnutzige GmbH, Wisamar educational institute Leipzig / Vokietija,  Land und Fortswirtschaftlicher Betrieb /Austrija ir Rygos technikos kolegija/Latvija.
Projekto dalyviai: 35 automobilių remonto specialybių mokiniai iš 6 Lietuvos profesinio mokymo organizacijų -  6 Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos, 6 VšĮ Kauno mechanikos mokyklos,  6 VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro, 6 Utenos regioninio profesinio mokymo centro, 6 VšĮ Alantos technologijos ir verslo mokyklos bei 5 VšĮ Kelmės profesinio rengimo centro mokiniai
Pagrindinis projekto tikslas: tobulinti praktinius-profesinius bei socialinius įgūdžius europiniame kontekste automobilių remonto ir techninės priežiūros srityje, siekiant geresnių  profesinės integracijos į šiuolaikinę darbo rinką galimybių.

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2013  m. birželio 1d. - 2014  m. gegužės 31 d.
Projekto uždaviniai:  lavinti jau turimus automobilių remonto bei techninės priežiūros praktinius įgūdžius bei įgyti naujų, panaudojant naujausias technologijas, įrangą bei techniką; ugdyti asmeninio bei komandinio darbo įgūdžius, bendravimo įgūdžius, atsakomybės jausmą, pasitikėjimą savo jėgomis; tobulinti bendrosios bei specialybės užsienio kalbos praktinius įgūdžius; ugdyti adaptacijos kitoje kultūrinėje terpėje įgūdžius, įgyti mobilumo patirties.

 

Į stažuotę Austrijoje 2013 m. rugsėjo 7-27  dienomis vyko: AE1 gr. mokiniai Gražvydas Skaparas ir Edgaras Šeštokas.
Į stažuotę Latvijoje 2014 m. kovo 31 – balandžio 18 dienomis vyko: A1 gr. mokiniai Martynas Podelis ir Edvinas Morkis.
Į stažuotę Vokietijoje 2014 m. balandžio 13 – gegužės 2 dienomis vyko: AE1 gr. mokinys Modestas Grigas ir A2V gr. mokinys Ignas Kolinis.  

 

Rezultatai: patobulinti projekto dalyvių profesiniai, praktiniai įgūdžiai automobilių remonto bei techninės priežiūros srityje; išugdyti asmeninio bei komandinio darbo įgūdžiai, bendravimo įgūdžiai, įgytas atsakomybės jausmas bei pasitikėjimas savo jėgomis; patobulinti bendrosios bei specialybės užsienio kalbos praktiniai įgūdžiai; išugdyti adaptacijos kitoje kultūrinėje terpėje įgūdžiai, įgyta tarptautinio mobilumo patirtis.

 

Projektas vykdomas, gavus Europos Sąjungos paramą pagal Mokymosi visą gyvenimą programą, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas


 

VIZITAS AUSTRIJOJE

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro profesijos mokytojai Kazimieras Kupčiūnas ir Jonas Šinkūnas šių metų kovo 28 – balandžio 4 dienomis buvo išvykę į Austriją (Land und Forstwirtschaftlicher Betrieb, Frankenberg str. 6, 9571 Sirnitz) pagal Alytaus profesinio rengimo centro vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo projektą „Edukologinių idėjų ir technologijų mainai – profesinio tobulėjimo galimybė“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0712. Į vizitą kartu vyko iš Alytaus profesinio rengimo centro, Kauno socialiniu paslaugu ir statybos verslo darbuotojų profesinio rengimo centro ir Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro profesijos mokytojai.

Vizito metu profesijos mokytojai Kazimieras Kupčiūnas ir Jonas Šinkūnas lankėsi HBLA für Land- und Ernährungswirtschaft Pitzelstätten mokykloje, Fachschule Ehrental aukštesniojoje mokykloje ir  HLW St. Veit mokykloje. Susipažino su Austrijos profesinio rengimo sistema, ir profesinio ugdymo tvarka. Vizito metu profesijos mokytojai taip pat susipažino teorinio ir praktinio mokymo baze, mokymo programų mokomąja metodine medžiaga bei stebėjo praktinius užsiėmimus profesinėse mokyklose.

 

img 1227 p3310344 p3310419 p4010572


 

 

 

 

 

VIZITAS PRANCŪZIJOJE

sss

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro profesijos mokytojas Julius Mikelinskas šių metų balandžio 13-19 d. buvo išvykęs į Prancūziją (LP Flaubert, 1 rue Albert Dupuis. 76044 Ruanas, Prancūzija http://lycees.ac-rouen.fr/flaubert-pro/), pagal Alytaus profesinio rengimo centro vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo projektą „Edukologinių idėjų ir technologijų mainai – profesinio tobulėjimo galimybė“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0712. Taip pat šiame vizite dalyvavo kolegos iš Kauno mechanikos mokyklos ir Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro.

Vizito metu profesijos mokytojas Julius Mikelinskas susipažino su Prancūzijos profesinio rengimo sistema, profesiniu orientavimu ir profesinio ugdymo tvarka. Vizito metu profesijos mokytojas taip pat susipažino teorinio ir praktinio mokymo baze, mokymo programų mokomąja metodine medžiaga bei stebėjo praktinius užsiėmimus profesinėse mokyklose.

 

016 065 089 150


 

 

 

 

 

MOKYTOJŲ VIZITAS ŠVEDIJOJE

 Mokytojų vizitas Švedijoje

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro profesijos mokytojai Arvidas Basakirskas ir Kęstutis Survila šių metų kovo 23-29 d. buvo išvykę į Švediją (Eksjo Fordonsutbildning AB, Nifsarpsskolan,  Nifsarpsvagen 4, 575 80 Eksjo), pagal Alytaus profesinio rengimo centro vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo projektą „Edukologinių idėjų ir technologijų mainai – profesinio tobulėjimo galimybė“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0712. Taip pat šiame vizite dalyvavo kolegos iš Kauno mechanikos mokyklos ir Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro.

Vizito metu profesijos mokytojai Arvidas Basakirskas  ir Kęstutis Survila susipažino su Švedijos profesinio rengimo sistema, profesiniu orientavimu ir profesinio ugdymo tvarka. Vizito metu profesijos mokytojai taip pat susipažino teorinio ir praktinio mokymo baze, mokymo programų mokomąja metodine medžiaga bei stebėjo praktinius užsiėmimus profesinėse mokyklose.

 

20140324583 20140324629 20140327677 20140327698


 

 

 

 

 

 

 

VIZITAS LENKIJOJE

sss

VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro profesijos mokytojas Albertas Mačiulis šių metų kovo 16-22 d. buvo išvykęs į Lenkiją (Zespol Szkol Centrum Ksztalcenia Ustawicznego w Gronowie Ul. Gronowo, 87-162, Lubicz), pagal Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos vykdomą Leonardo da Vinči mobilumo projektą „Mokinių praktinių įgūdžių vertinimo patirtis ES šalyse“, projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0908. Taip pat šiame vizite dalyvavo iš Alytaus ir Daugų atstovai.
Vizito metu profesijos mokytojas Albertas Mačiulis susipažino su priimančiosios organizacijos profesinio rengimo sistema, mokykloje vykdomomis automechanikų mokymo programomis bei praktinio mokymo organizavimu. Taip pat buvo lankytasi Torūnės ir Chelmžos automechanikų profesinėse mokyklose, Chelmžos psichologinės-pedagoginės pagalbos centre, Chelmžos I-ojo laipsnio muzikos mokykloje ir Chelmžos specialiojoje mokykloje.
Vizito pabaigoje dalyviams buvo įteikti sertifikatai ir Europass mobility dokumentai.

DSC00770 dsc00773 DSC00778 dsc00780


 

 

 

 

 

 

„MOKINIŲ, NEĮGIJUSIŲ PAGRINDINIO IŠSILAVINIMO, PROFESINIŲ ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS ES ŠALYSE”

mok

Leonardo da Vinci mobilumo projektas pagal Mokymosi visą gyvenimą programą
Nr. LLP-LdV-IVT-2013-LT-0847
„Mokinių, neįgijusių pagrindinio išsilavinimo, profesinių įgūdžių tobulinimas ES šalyse”

 

Projektas finansuojamas iš Mokymosi visą gyvenimą programos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas
Siekiant prisidėti prie jaunimo užimtumo didinimo yra labai svarbu skatinti jaunus žmones įgyti darbo rinkai reikalingas profesijas tokias kaip staliaus, apdailininko statybininko. Medienos apdirbimo ir statybos sektoriai yra labai imlūs darbo jėgai.
Projektas yra parengtas mokiniams, kurie siekia įgyti profesiją, tačiau dėl tam tikrų priežasčių nėra įgiję pagrindinio išsilavinimo. Yra labai svarbu skatinti šiuos mokinius įgyti tinkamus darbo rinkai profesinius įgūdžius, kad ateityje galėtų įsidarbinti, nepaisant to, kad nėra įgiję pagrindinio išsilavinimo. Šio projekto tikslas yra gerinti mokinių, neįgijusių pagrindinio išsilavinimo, praktinius ir socialinius gebėjimus, siekiant užtikrinti jų sklandžią integraciją į darbo rinką.

 

Projekto rengėjas: Viešoji įstaiga Panevėžio profesinio rengimo centras.
Projekto partneriai Lietuvoje: Ukmergės technologijos ir verslo mokykla, VšĮ Alantos technologijos ir verslo mokykla.
Projekto partneriai užsienyje: Fjölbrautaskólinn í Breiðholti – Breidholt College (Islandija), Länsirannikon Koulutus Oy, WinNova (Suomija), Kuldīgas Tehnoloģiju un tūrisma profesionālā vidusskola (Latvija)

 

Projekto biudžetas: 21318,00 EUR.
Projekto finansavimo šaltinis: Leonardo da Vinci programa.
Projekto tikslas yra gerinti mokinių, neįgijusių pagrindinio išsilavinimo, praktinius ir socialinius gebėjimus, siekiant užtikrinti jų sklandžią integraciją į darbo rinką.

 

Projekto uždaviniai:
1) tobulinti jau turimus mokinių praktinius-profesinius įgūdžius bei įgyti naujų, dirbant su modernia įranga, technika bei naudojant įvairias medžiagas;
2) ugdyti kasdieninės ir profesinės užsienio kalbos žinias;
3) skatinti gebėjimą adaptuotis skirtingoje kultūrinėje, kalbinėje ir darbinėje terpėje;
4) didinti pasitikėjimą savo žiniomis, skatinti motyvaciją tobulėti ir pasitikėti savo jėgomis, ugdyti komandinio ir individualaus darbo įgūdžius.;
5) didinti mokinių integracijos į darbo rinką galimybes bei skatinti jų verslumą ir asmeninį tobulėjimą.

Įgyvendinus šį projektą bus pasiekti šie rezultatai:
1) patobulinti jau turimi mokinių praktiniai-profesiniai įgūdžiai, įgyti naujų, dirbant su modernia įranga, technika bei naudojant įvairias medžiagas;
2) pagerėjusios kasdieninės ir profesinės užsienio kalbos žinias;
3) gebėjimas adaptuotis skirtingoje kultūrinėje, kalbinėje ir darbinėje terpėje;
4) padidėjęs pasitikėjimas savo žiniomis, motyvaciją tobulėti, patobulėję komandinio ir individualaus darbo įgūdžius.;
5) didesnės integracijos į darbo rinką galimybės.

 

 

Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0712

mok

Skelbiama Alytaus profesinio rengimo centro projekto "Edukologinių idėjų ir technologijų mainai - profesinio tobulėjimo galimybė" Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0712 atranka.

                    

Šiuo projektu siekiame sudaryti palankias sąlygas profesijos mokytojams patobulinti profesinius įgūdžius ir kompetencijas.

                    

  Pagrindiniai projekto tikslai:
  • sudaryti galimybes profesijos mokytojams tobulinti profesines kompetencijas, perimti geriausias ugdymo praktikas ir jas pritaikyti savo ugdymo institucijose;
  • suteikti kiekvienam profesijos mokytojui galimybę iš naujo įsivertinti savo profesinę veiklą, planuoti profesinį tobulinimąsi, kūrybiškai išbandyti naujus mokymo (si) metodus bei naują technologinę įrangą;
  • sudaryti galimybes profesijos mokytojams ugdyti asmeninę iniciatyvą, tobulinti savo kvalifikaciją besidalinant geriausios praktikos patirtimi su Lietuvos ir užsienio šalių kolegomis.
                      Įgyvendinant projekto tikslus, siekiama sukurti konkretų produktą - profesinio mokymo proceso tobulinimo programą, kurioje būtų konkretūs siūlymai įvesti naujus mokymo dalykus, aktualias temas, naujas technologijas, aptariami gamybinės praktikos organizavimo tobulinimo klausimai, siekiant maksimaliai priartinti profesinį rengimą prie darbo rinkos pokyčių, ugdant konkurencingą būsimą darbuotoją.

                     

 Projekto metu numatyta VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro 1 savaitės trukmės:
  • 1 automatinių sistemų eksploatavimo mechatroniko profesijos mokytojo stažuotė Prancūzijoje;
  • 2 technikos priežiūros darbuotojo profesijos mokytojų stažuotė Švedijoje;
  • 1 automobilių mechaniko profesijos mokytojo stažuotė Švedijoje
  • 1 automobilių elektromechaniko profesijos mokytojo stažuotė Švedijoje;
  • 4 kirpėjo profesijos mokytojų stažuotė Tenerifėje;
  • 2 aplinkotvarkos darbuotojo profesijos mokytojų stažuotė.
REIKALAVIMAI PROJEKTO DALYVIAMS:
  • motyvacija dalyvauti projekto veiklose;
  • aktyvus dalyvavimas metodinės grupės veikloje;
  • anglų kalbos (vykstantiems į Prancūziją - prancūzų kalbos) žinios.
PROJEKTO DALYVIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI:
  • Po stažuotės parengti savo atstovaujamos profesijos mokymo proceso tobulinimo programą su konkrečiais pasiūlymais ir patalpinti ją mokyklos svetainėje;
  • Dalyvauti baigiamojoje projekto konferencijoje.

PRELIMINARIOS VIZITŲ DATOS: 2014 m. kovo-gegužės mėnesį
ATRANKA:
Projekto dalyviai atrankos komisijai iki 2014-01-24 pateikia:
  • prašymą;
  • Europass CV;
  • Motyvacinį laišką;
  • dokumentus, pagrindžiančius dalyvavimą metodinės grupės veikloje.

 


baneriai

Mūsų draugai:

lr  rumai2   aikos priedelis aaa mes rusuojam