map  neigaliems  lt   United Kingdom   Moodle Icon  tamo tvarkarastis  face

VIZIJA
Lietuvos profesinio mokymo lyderė, ugdanti nuolat besimokantį, atvirą kaitai, kūrybingą ir atsakingą žmogų
MISIJA
švietimo paslaugas teikianti organizacija, sudaranti palankias sąlygas mokytis skirtingų poreikių asmenims ir tenkinanti darbo rinkos poreikius
VERTYBĖS
humanizmas, demokratiškumas, tolerancija, atsakingumas, pareigingumas, profesionalumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, atvirumas, tautiškumas.
STRATEGINIS TIKSLAS
Rengti kvalifikuotus darbininkus, socialiai atsakingus Lietuvos ateities kūrėjus, ugdyti jų kultūrą ir bendruosius gebėjimus, atitinkančius šiuolaikinį mokslo ir technologijų lygį, bei konkurencingumą darbo rinkoje

Tikslas:

  1. visapusiškai didinti ir realizuoti fizinį, dvasinį, psichologinį ir visuomeninį mokinio potencialą.
  2. Stiprinti kūno kultūros funkcijų prasmingumą ir ryšį su kitomis gyvenimo sritimis.

Būrelį lanko 12 mokinių.

Būrelio veiklos vyksta – antradieniais 9 pamoką Staniūnų korpuse.

Pasiekimai: Vaikinų tinklinio komanda gera. Regiono varžybose iškovojo pirmąją vietą ir teisę žaisti finale. Lietuvos profesinio mokymo įstaigų mokinių sporto žaidynių finalinėse tinklinio varžybose Vilniuje centro komanda užėmė penktą vietą. Geriausi žaidėjai, Titas Aukštikalnis, Klaudijus Donskis, Arnas Šatas, Kostas Lajauskas, Lukas Urbonas, Ignas Vanagas, Aurimas Voiška.

Siekiant geresniu rezultatų reikėtų, kad kūno kultūra [ne tik pas mus bet ir visoje LIETUVOJE taptų svarbia asmens ir visuomenės kultūros dalimi ir apimtų įvairias fizinio aktyvumo raiškos formas, leistų asmeniui pažinti save, ugdytų individualumą, fizinę ir dvasinę ištvermę, kad treniruočių pravedimo sąlygos padėtų ugdyti doro, sąžiningo rungtyniavimo, savitvardos, bendravimo įgūdžius, stiprintų sveikatą, puoselėtų fizines galias.

 Būrelio vadovas:  Aleksandras Červonikovas

EG183924.JPG EG183927.JPG EG183928.JPG EG183933.JPG EG183936.JPG EG183938.JPG

baneriai

Mūsų draugai:

lr  rumai2   aikos priedelis aaa mes rusuojam   image0011